Vrijwel ieder volwassen persoon heeft tegenwoordig een smartphone. En de meeste smartphones zijn ontzettend gevoelig voor water, stof en valschade. Het is dan ook zeker geen overbodige luxe dat steeds meer mensen gebruik maken van telefoonhoesjes. Met zo’n hoesje kun je jouw smartphone perfect beschermen. En dat is niet het enige voordeel van een hoesje. Je kunt hem namelijk vaak ook gebruiken voor extra opbergruimte van je pasjes of om je telefoon net wat meer uitstraling te geven. Sommigen gebruiken een telefoonhoesje zelfs om reclame te maken. Maar welke hoesjes zijn er nu geschikt voor welke gelegenheid? We zetten het hier voor je op een rijtje.
Functionele hoesjes
Allereerst zijn er telefoonhoesje die voornamelijk gebruik worden vanwege hun functionaliteit. Ze zien er niet ontzettend mooi uit, maar zijn zeer effectief in het voorkomen van schade. Het gaat hier vaak om een beschermcase. Hiermee is de kans op valschade aan je telefoon verwaarloosbaar. Bovendien zijn er ook nog eens dergelijke hoesjes beschikbaar die de telefoon beschermen tegen water en stof. In dat geval is het zelfs niet erg als je de telefoon in het water laat vallen, mits je deze er natuurlijk zelf uit kunt halen. Bij uitstek geschikt voor mensen die buiten werken of in hun vrije tijd vaak buiten zijn.
Hoesjes als accessoire
Steeds vaker zien we ook hoesjes die gebruikt worden om je outfit compleet te maken. Door deze chique telefoonhoesjes als accessoire te gebruiken, maak je indruk bij klanten, relaties en andere zakelijke contacten. Vaak zijn dit hoesjes van leer met een classy uitstraling. Perfect natuurlijk om te gebruiken bij zakelijke afspraken of gewoon tijdens je werk op kantoor. In veel gevallen bieden deze hoesjes ruimte om je pasje in op te bergen.
Telefoonhoesjes als reclame
Hoewel het nog niet ontzettend veel gebeurt, is een telefoonhoesje natuurlijk bij uitstek geschikt om reclame mee te maken. Laat je logo of slogan op hoesjes drukken en gebruik deze tijdens netwerkbijeenkomsten of andere publieke bijeenkomsten met veel mensen. Let er maar eens op hoe vaak je zelf, bewust of onbewust, naar iemands telefoon kijkt!
Geef een reactie