Comments (8)

Bij mij heeft een app heel goed geholpen. Ik had er eentje met een dertig dagen challenge. Aan het begin dronk ik nauwelijks, aan het eind dronk ik met gemak 2,5 liter. Maar nu heb ik de app weer verwijderd, en ik merk meteen dat ik weer terugval. Misschien toch maar weer instaleren dan!

Ik heb gewoon overal flesjes water ideaal! 🙂 maar nu ik zwanger ben vind ik water ook het lekkerste geloof ik…. De rest geeft maagzuur..

Ik ben een dorstig persoon, dus dat water drinken zit wel snor! Gelukkig maar. Met stukjes fruit/munt erin is het super lekker en geeft het je net weer een andere smaak! Ook eens spa rood proberen te drinken, is nog weer anders van smaak.

Bouillon raad ik je af ivm met het zoutgehalte waardoor je vocht vast houdt. Bij elke kop koffie dien je ook een glas water te drinken omdat koffie vocht uit je lichaam trekt door de cafeïne etc. daardoor kun je hoofdpijn krijgen. Je bent goed op weg! Succes

Ik ben van mening dat als je veel zweet, op warme dagen bijvoorbeeld een bouillon prima kan. En een zelf getrokken bouillon kan ook zoutloos zijn. Als je van die zakjes bouillon doet dan is het idd zout.

Mensen die ziek zijn krijgen juist bouillon als het warm is om dat vocht vast te houden. Want ze drinken bijna nooit goed nl. Ook oudere mensen krijgen dit op aanraden van verpleeghuis artsen etc.

Ik drink zo’n 2 a 2.5 l water per dag! Drink geen frisdranken oid (wel thee en af en toe een wijntje) en vind het ook niet saai. Gebruik ook een waterapp, handige reminder maar merk dat het me ook prima lukt zonder de app.

Ik drink ook veel te weinig. Sinds we een dopper hebben gekregen op het werk, vul ik deze elke ochtend en zorg ook dat die leeg is. Liefste nog een keer vullen en nogmaals leeg drinken.

Ik ben eigenlijk zowiezo een slechte drinker… :S Dus wel handig om te lezen hoe ik meer / beter water kan drinken.

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

SCROLL TO TOP