Happy momlife

img_0074
Picture of Joyce

Joyce

Moeder van 3, bonus van 1, gescheiden en opnieuw verliefd geworden. Deelt tips om met je kids te doen, lekker recepten, budget tips en de leukste uitjes!

LEGO: Jurassic World voor de Nintendo Switch | | REVIEW

Een paar keren per week mogen de kinderen op de Nintendo Switch die Aron kocht van zijn spaargeld. Onlangs ontvingen wij hier een nieuw spel voor, namelijk de LEGO Jurassic World. LEGO Jurassic World is een van de populairste LEGO games allertijden. Dat moesten wij eens proberen.

Dino fans opgelet!

Aron is groot fan van dino’s en weet hier ook veel vanaf. Ook heeft hij nu één keer de Jurassic Parc film bekeken. Naast dat ie dol is op Dino is LEGO zijn favoriete speelgoed. In dit spel komt alles samen. Je wordt meegenomen in het verhaal waar je steeds een stapje verder in komt. En daardoor wil je natuurlijk ook steeds verder spelen.  Als je gaat spelen, kruip je in de huid van filmpersonages zoals Dr. Ian Malcolm, Dr. Henry Wu, Claire Dearing, Owen Grady en nog meer!  Als je de film hebt gezien dan weet je wel over wie ik het heb.

LEGO Jurassic World 20 levels!

In het spel zitten wel 20 levels! Elk level heeft het doel om barnsteen met dino DNA te verzamelen. Met dit DNA kun je namelijk weer compleet nieuwe dinosaurussen maken. Met de dino maker kun je kleuren, lichaamsdelen en vaardigheden mengen. Daarnaast kun je in dit spel ook een echte dino zijn, je kunt namelijk in de huid van de dino kruipen tijdens het spelen van dit toffe spel. Dat wil elke jongen toch? Het spel kan met twee personen gespeeld worden.

Het spel kan nog best lastig zijn, zo kwam Aron een hele tijd niet verder dan level 5, gelukkig heeft papa er net iets meer verstand van en kwam hij uiteindelijk toch verder. Daarnaast is het spel ook in het Engels, met Nederlandse ondertiteling. Het is dus belangrijk dat je wel kunt lezen of Engels kunt verstaan. Meestal is het gewoon een stukje verhaal, maar soms staan er ook belangrijke dingen in. De hints die je bij dit spel ook krijgt zijn in het NEderlands, maar deze kun je altijd terug lezen. Deze hints zijn voor kinderen belangrijk in het spel, zonder de hints kwam Aron niet verder.

Aron vond het spel heel erg leuk en dat is uiteindelijk het belangrijkste! Het spel is mooi in elkaar gezet. Wel heeft hij nog regelmatig hulp nodig om verder te komen in het spel. Het spel kun je offline spelen wat handig is voor onderweg bijvoorbeeld!

LEGO Jurassic World