sponsored stories

Irritaties tijdens het online shoppen

Ik hou niet zo van winkelen, tenminste niet in winkels. Ik heb het snel te warm en ik vind het vaak te druk. Nee ik verkies liever het online shoppen. Ik koop wat kleding laat het thuis bezorgen en als het niet past stuur ik het weer terug en ontvang ik mijn geld vaak binnen enkele dagen terug. Maar ook bij het online shoppen heb ik regelmatig irritaties.

Verzendkosten

Verzendkosten ja! Ik betaal het liefst zo min mogelijk verzendkosten tijdens het online shoppen. In sommige gevallen betaal je bijvoorbeeld voor een pakket terwijl je iets koopt wat gewoon door de brievenbus past, webshops zouden hier soms wel iets flexibeler in mogen zijn. Gelukkig zijn er ook webshops waar de verzendkosten gratis zijn. op gratislevering.nl kwam ik een handig overzichtje tegen met webshops die geen verzendkosten vragen.

Lange levertijd 

Sommige webshops hebben er een handje van om hele lange levertijd aan te houden en ik kan daar zo slecht tegen! Tegenwoordig kunnen zoveel webshops zo snel leveren dat mijn voorkeur uit gaat naar een webshop die de volgende mijn bestelde items leveren zodat ik alles snel in huis heb. Ik kom er namelijk vaak op het laatste moment achter dat ik nog iets nodig heb. Dan wil je niet nog minimaal 10 werkdagen wachten voor je je bestelling binnen hebt.

Maten die niet overeen komen 

Tja nog een irritatie. Je hebt veel verschillende webshops en daardoor kan het wel eens voorkomen dat een M bij de ene winkel wel past, maar bij de andere webshop is het veel te groot of te klein. Heel erg hinderlijk! Daarom bestel ik meestal een extra setje.

Kosten voor het terugsturen 

Nog zoiets, kosten voor het terugsturen van de bestelde items. Als het bijvoorbeeld niet goed is qua kwaliteit of stuk is wil je liever geen kosten betalen voor het terugsturen. Helaas bestaan er nog webshops die hier wel geld voor vragen. Helemaal niet meer van deze tijd toch? Ik kijk hier altijd na wanneer ik iets bestel zodat ik niet verrassingen kom te staan.

Welke irritaties heb jij tijdens het online shoppen? 

Previous Post Next Post

heb je deze blogs al gelezen?

2 Comments

  • Reply Josan

    Die verzendkosten kan ik nog wel mee leven. Mits het in verhouding is. Maar lange levertijden zijn echt HATELIJK. Ik ben het type vandaag besteld morgen thuis en HAAT het als ik dan eerst nog dagen moet wachten.

    28/04/2017 at 12:46 pm
  • Reply Sabrina

    Zo grappig, ik heb juist hetzelfde berichtje gemaakt en staat klaar om online te kopen! 🙂 Vooral retourneren is vaak een vervelend item, niet altijd gratis en niet altijd duidelijk.

    28/04/2017 at 2:22 pm
  • Leave a Reply